רב העיר ת"א ואישי ציבור בירכו את מתנדבי זק"א ת"א לקראת השנה החדשה

    אתר קול חי No Comments on רב העיר ת"א ואישי ציבור בירכו את מתנדבי זק"א ת"א לקראת השנה החדשה
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנדבי ארגון זק"א תל אביב התכנסו לטקס ברכות לשנה החדשה בבית המועצה הדתית בתל אביב, ובראשות הרב הראשי לת"א יפו הגאון הרב ישראל מאיר לאו וראשי זק"א ת"א.

    בין המשתתפים היו ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט, מפקד מרחב דן נצ"מ שמעון לביא, סגן הרה"ר למשטרת ישראל סנ"צ הרב משה גפני, הרב המחוזי רפ"ק הרב אליהו קב,  מר אלדד מזרחי יו"ר המועצה הדתית, קציני מז"פ הפועלים בזירות אסון בשת"פ עם מתנדבי זק"א וראשי הארגון .

    מטרתו  של הערב הייתה להוקיר את המתנדבים המעניקים מעצמם בכל ימות השנה ובכל שעות היממה למען הזולת ולסכם שנה של פעילות ענפה.

    את האירוע פתח מפקד זק"א תל אביב סנ"צ מ' חיים נוגלבלט שהודה למתנדבים על השתתפותם בלמעלה מ- 1300 אירועים במהלך השנה.  הוא ציין את הפעילויות והוספת אמבולנס לפעילות צוות בת ים, רכישת ציוד תאורה מיוחד שנחנך בהלווית פוסק הדור הרב וואזנר זצ"ל ועוד.

    דברי ברכה נשא הרב אברהם מנלה מנכ"ל חברה קדישא ת"א יפו שהודה לזק"א ת"א על שיתוף הפעולה המתמיד והסיוע ההדדי.

    את המשא המרכזי נשא רבה הראשי של ת"א יפו הגאון הרב ישראל מאיר לאו אשר הודה בהזדמנות למתנדבים על מסירותם הרבה והבלתי פוסקת במהלך כל ימות השנה במאבק על שמירת כבוד הנפטרים, כן נשאו דברים הרב המחוזי רפ"ק הרב אליהו קב ומפקד מרחב דן נצ"מ שמעון לביא שהפתיע וסיפר שכהערכה ליחידת זק"א תל אביב יוענקו דרגות קצונה למנכ"ל הארגון הרב צבי חסיד.

    מנכ"ל זק"א תל אביב ר' צבי חסיד הודה למתנדבים הרבים שהשתתפו באירוע "במקומות שאנשים מעדיפים שלא להיות, אתם עוזבים הכול ועומדים על המשמר ופועלים למען העם. אני מבקש להודות לכם על הפעילות המסורה ומאחל לכולנו שנה טובה ומבורכת".

    הרמת כוסית זקא תל אביב

    הרב הראשי של תל אביב וראש עיריית בני ברק ואישי ציבור הגיעו לברך את זקא תל אביב

    הרמת כוסית זקא תל אביב2



    0 תגובות